Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Tuesday 5 May 2015

5 TIPS MENGEMAS DENGAN PANTAS

Bagi anda yang masih tercari-cari rentak untuk kembali rajin dan bersemangat mengemas, di sini saya ingin kongsikan tips mengemas dengan pantas. Suatu nikmat yang sukar digambarkan apabila nikmat kepuasan hati ini dapat direalisasikan dalam masa yang ditetapkan.

5 Tips tersebut ialah:

1. Solat awal waktu: Apabila masuk waktu sama ada ketika anda sedang mengemas atau baru mula hendak mengemas, hentikan dahulu tugas itu dan teruslah bersegera mengambil wudhuk dan kemudiannya tunaikanlah solat. Hal ini sangat penting supaya kita dapat menjaga hubungan kita dengan Pencipta seluruh alam iaitu Allah s.w.t.

2. Fokus: Sewaktu melaksanakan tugas mengemas, pastikan anda fokus dan tidak perlu teringat-ingat kepada hal-hal di belakang yang sedang menunggu. Ini kerana ia akan terus mengganggu dan menyebabkan tugas anda menjadi tertangguh.

3. Kerjasama: Bagi mendapatkan hasil sasaran yang diingini, mintalah kerjasama daripada suami dan anak-anak. Dengan persetujuan daripada mereka juga tugas anda untuk mengemas juga akan menjadi mudah dan lebih cepat serta teratur.

4. Jauhi "Hand Phone": Disiplin yang tinggi juga amat diperlukan untuk mempercepatkan proses mengemas. Usah sekali-kali mendekatkan diri anda dengan telefon bimbit kerana di situ akan membuatkan tugas anda terhenti dan semakin lambat untuk anda menyiapkannya. Jika ada panggilan dan tidak penting, mintalah ditangguhkan dahulu perbualan tersebut dan beri masa kepada pemanggil untuk dia menelefon anda semula.

5. Kuatkan semangat: Sebelum memulakan proses penyelongkaran, tekadkan dalam hati bahawa anda pasti dapat menelesaikan tugas ini dengan sebaik-baiknya. Yakin dan sentiasa bersemangat ketika menjalankan tugas juga sangat penting bagi melancarkan urusan ini.

Untuk akhirnya, bersabarlah ketika proses ini sedang berjalan kerana di hujungnya nanti pasti anda akan dapat nikmati hasil seperti yang diidam-idamkan. Semoga usaha anda ini dapat memberi 1001 inspirasi dalam menjalankan tugasan lain di masa hadapan.

Sekian perkongsian daripada saya. Semoga ianya memberi manfaat kepada anda untuk terus mendapatkan kepuasan hati dalam apa jua urusan yang anda lakukan.

Terasa sakit-sakit badan selepas mengemas? Anda tak perlu risau, Vivix, AJHT, Ostematrix dan Omega Guard dapat memberi kelegaan kepada anda dengan lebih selamat dan semulajadi.



Azu Naurah
012 6705753
azunaurah@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel