Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Tuesday 30 September 2014

ESP Minuman Kegemaran Seisi Keluarga

Assalamualaikum sahabat-sahabat semua. Alhamdulillah, segala puji bagi Allah yang mengurniakan bermacam-macam nikmat yang tidak terkira banyaknya kepada kita hambanya.

Saya sangat teruja pagi ini untuk berkongsi info dengan anda semua. Apa yang saya miliki semuanya dari Allah. Begitu juga dengan ilmu, ianya datang daripadaNya dan tidak sedikitpun saya ingin menyembunyikan nikmat yang Allah kurniakan itu daripada anda semua.

Kenapa ESP menjadi pilihan ramai?

Soy Protein Isolate Powder atau lebih dikenali sebagai ESP merupakan protein yang sangat baik untuk tubuh kita kerana:


  • ia membekalkan tenaga berpanjangan dengan kebaikan protein berkualiti tinggi yang dihasilkan daripada tumbuhan



  • ESP berbentuk serbuk yang merupakan sumber protein soya yang lengkap iaitu 14 gram protein soya bukan GMO (non GMO) yang  berkualiti  tinggi termasuk sembilan asid amino penting yang diperlukan untuk proses sintesis protein tubuh.



  • ESP mengandungi kandungan lemak yang rendah tanpa laktosa dan kolestrol berbeza dengan protein daripada sumber daging, telur dan tenusu.



Keistimewaan ESP Shaklee

Antara produk kegemaran yang paling saya suka ialah ESP. Pertama kali merasai sendiri ESP terus membuat saya jatuh cinta dan tidak pernah 'miss' untuk menikmatinya setiap hari.

Kadang-kadang saya campurkan dengan Shaklee Collagen Powder. Adakalanya saya campurkan dengan Cinch Shake Cafe Latte, Vivix, Meal Shakes atau Performance Drink.

Rasanya memang sangat sedap dan anda pasti ingin menikmatinya berkali-kali. OPPsssss tapi anda harus ingat, ESP tidak digalakkan untuk diambil lebih daripada 3 sudu besar kerana ia akan membebankan ginjal.

Bercakap mengenai keistimewaannya, ESP Shaklee:


  • Menyediakan sumber tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar



  • ESP mengandungi lima Vitamin B penting iaitu separuh daripada nilai harian kalsium serta isoflavon soya. Kajian menunjukkan bahawa soya dapat mebantu menyeimbangkan semula hormon semasa tempoh peralihan menopaus*.



  • Protein soya bukan GMO ini dihasilkan di bawah Program Pengekalan Identiti atau Identity Preservation Program (IPP) di mana proses penanaman hingga pemprosesan kacang soya dipantau dengan teliti dan dilakukan dalam keadaan terkawal.

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

Selamat menikmati keenakan ESP bersama insan yang tersayang!!


Azu Naurah
012 6705753
azunaurah@gmail.com





2 comments:

  1. ESP pon mmg kegemaran Leyha sekeluarga skrg ni. best2

    ReplyDelete
  2. Setakat ni memang tak pernah miss ESP...Alhamdulillah, bekalan sentiasa mencukupi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel