Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Wednesday 3 September 2014

PROMOSI HEBAT SHAKLEE

Assalamualaikum sahabat-sahabat blog azunaurah semua...

Bulan yang serba serbi menarik dan GEMPAK ni, Shaklee promosikan sampai 2 produk. Memang terbaiklah Shaklee ni. Untung siapa yang ambil peluang macamni...bukan selalu tau.

Ok, bulan ni bulan kita memperindahkan kulit dan memperbaiki tahap kesihatan secara optimum. Lagi satu, bulan ni juga bulan kasih sayang ibu bapa kepada anak-anak tersayang tau.

Best sangat kan promoso yang Shaklee bagi ni...saya sayang sangat dengan bisnes ni. Mana taknya, kita memang nak bantu orang. Bukan senang jalan yang saya pilih ni tapi selagi tak berusaha, mana nak dapat hasilnya.

Sekarang perhatikan baik-baik promosi HEBAT ni

Buy 3 free 1 Meal Shake
Buy 6 free 1 Collagen Powder

Oh ya, 5 orang terawal yang order dengan saya, ada sesuatu akan menanti anda termasuklah FREE MEMBERSHIP....syoknya....

Macamana? Teruja kan....
Ibu cantik, anak genius...

So, apa2 pertanyaan sila hubungi Azu Naurah segera ya....
012 670 5753








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel