Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Friday 26 September 2014

Kenapa Collagen Shaklee lain dari yang lain??

Sempena bulan promosi Shaklee Collagen Powder atau lebih dikenali dengan panggilan mesra SCP, ramai yang nak tahu kenapa SCP lain daripada kolagen yang lain.

Sepertimana anda sudah ketahui kolagen berfungsi untuk kulit lebih sihat dan awet muda. SCP merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4000 mg proprietary RSS (Red Snapper Scale) kolagen. 

Kolagen Shaklee juga adalah daripada kolagen yang berkualiti tinggi  dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Ia juga dicampurkan dengan tujuh bahan utama seperti ekstrak biji benih Camellia Japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus Acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B yang memberikan pelbagai khasiat seperti berikut:

*Menyokong produksi kolagen untuk meningkatkan ketegangan, keanjalan dan kelembutan kulit

*Mengecilkan liang pori-pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan

*Kulit lebih putih dan licin

*Menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal dan bersinar

*Membantu menegang dan menganjalkan 'Miss B'

Untuk makluman anda, SCP terbukti berkesan dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Selepas menggunakannya selama 8 minggu, hasil menunjukkan tekstur keseluruhan kulit menjadi lebih baik dan meningkat sebanyak 71%.

Untung ke untung? Best kan...saya sudah mencubanya dan masih lagi mengambil SCP setiap hari bersama ESP. Wah!! semakin gebu lah kulit ni nanti....hehe

Jom berkolagen!!


















Azu Naurah
FB page: Zurin's Vita Outlet
012 6705753
azunaurah@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel