Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Friday 26 September 2014

Makanan Segera

Selamat petang sahabat-sahabat semua. Petang ini saya akan kongsikan bersama anda tentang makanan segera Shaklee.

Eh, Shaklee ada makanan segera ke? Kata semuanya berkhasiat, tapi kenapa ada makanan segera?

Ok, di sini saya ingin menjelaskan kepada anda tentang Meal Shakes. Ia diibaratkan seperti makanan segera tetapi lebih bagus dan berkhasiat daripada makanan segera yang sebenarnya.

Dengan gaya hidup yang lasak dan sentiasa berlari aktif, kanak-kanak tidak mempunyai waktu untuk duduk diam setempat menikmati makanan yang seimbang. Sebab itulah mereka perlukan pilihan makanan segera yang baik untuk mereka dengan pilihan kandungan rendah lemak dan rendah glisemik seperti Meal Shakes.

Apakah keistimewaannya??

*Memberikan 19 vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrien untuk kanak-kanak yang sedang membesar dan remaja untuk kekal sihat dan kuat

*Sumber pemakanan serat dan protein terbaik

*Kaya dengan sumber kalsium

*Glisemik indeks yang rendah

Alhamdulillah, anak-anak saya sangat gemarkan Meal Shakes dan kesannya pada mereka sangat baik dan memuaskan.

Anda ingin memilikinya untuk diberikan kepada insan tersayang??

Sila perhatikan kepentingannya dengan mata hati anda...




                                         





















Azu Naurah
012 6705753
azunaurah@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel