Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Sunday 23 March 2014

PROJEK MEMIKAT HATI SUAMI: Set Slimming Shaklee

Tahniah kepada anda yang inginkan perubahan dalam diri khusus untuk suami...tentulah pahala yang diidamkan...betul tak??

Tujuan saya buat projek memikat hati suami ni adalah untuk membantu anda yang ada masalah berat badan berlebihan, ataupun lemak yang perlu dibuang untuk menjadikan badan ramping dan cantik khusus untuk suami masing-masing...

Di sini saya kongsikan tips pengambilan set slimming Shaklee yang diharapkan dapat membantu anda mencapai impian yang diidamkan....

Cara pengambilan set slimming

Utk Alfafa & Lecithin. Optional : Cinch Shake & Cinch Tea

(Alfalfa boleh juga ganti dgn Herblax & Lecithin boleh ganti dgn Omega tp cara makan ikut Herblax/ Omega la).

Alfafa
5 biji alfafa sebelum breakfast
5 biji sebelum tidur

Lecithin
3 biji selepas lunch
3 biji selepas dinner

Kalau amik Omega & Herblax

Omega: 3 biji sehari. Ambil sekali atau 2 kali sehari lps mkn.

Herblax: 2 biji 2-3 kali seminggu. Ambil sebelum tidur.

Cinch Shake
1 scoop dicampur dengan 250ml susu rendah lemak atau plain water. Guna shaker. Untuk permulaan ambil sekali sehari sebagai meal replacement. nak biasakan badan dengan pengmbilan cinch shake sebagai meal replacement. Sama ada bfast, lunch atau dinner. 

Apabila habis 1 canister, ambil 2 kali sehari.. kesan penurunan lagi cepat. ambil bfast-lunch, bfast-dinner atau lunch-dinner.

Cinch tea
1-2 sticks sehari bila2 masa. Blh hidang sejuk atau panas. Blh dipelbagaikan variasi penyediaan. add honey, ginger, mint blh. Suka hati nak minum camane. boost energy. fokus bertambah.

TIPS LAIN

Pastikan sehari mesti minun air paling sikit 2 liter.
Kawal kalori pemakanan setiap hari.
Ambil makanan berkhasiat. Elakkan makanan deep fry serta bergoreng.
Blh guna minyak zaitun sebagai ganti minyak masak utk menumis.
Exercise secara berkala atau buat aktiviti yg boleh keluarkan peluh/ bakar kalori.

Alhamdulillah saya telah berjaya mengembalikan berat badan saya seperti yang asal...tujuan saya adalah supaya tidak perlu membazir untuk membeli baju, seluar atau skirt baru disebabkan "semuanya tersangkut"...dan kini tidak lagi....lebih longgar daripada sebelum ni...

Ingat...pastikan niat dan tujuan asal untuk slim bukan untuk orang lain...tapi untuk keselesaan diri sendiri dan suami sahaja...(bagi yang sudah berkahwin)

Untuk anda mendapatkan set slimming ni boleh hubungi azu melalui talian 
012 6705753 sms, call, whatsaap
Facebook Azu Naurah





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel