Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Monday 28 September 2015

5 SEBAB KENAPA ORANG PERGI HAJI DAN UMRAH PERLUKAN SUPLEMEN

Badan kita memerlukan kalsium yang mencukupi bagi memastikan tulang kita sihat dan kuat. Bagi mereka yang terpilih untuk menjadi tetamu Allah sudah tentu ibadah yang akan dilaksanakan itu dapat ditunaikan sebaik mungkin.

Stamina bukan sahaja dari segi fizikal malah dari segi mental juga. Dengan adanya suplemen yang bersesuaian dan berkesan sebagai persediaan terbaik untuk menunaikan ibadah ini, maka saya memilih suplemen Shaklee untuk diberikan kepada mak dan abah.

Alhamdulillah Ostematrix dan Vivix telahpun saya bekalkan kepada mereka. Tidak dapat dibayangkan betapa banyaknya tenaga yang diperlukan untuk menunaikan ibadah haji dan umrah ini kerana saya belum melaluinya tetapi melalui pengalaman rakan-rakan yang sudah menunaikannya, mereka berpendapat amatlah perlu persediaan suplemen ini diberikan dua atau tiga bulan sebelum berangkat ke Tanah Suci Mekah.



Adakah anda sudah bersedia untuk ke sana menjadi tetamu Allah yang dimuliakan?

Baik, jom kita teliti 5 sebab kenapa orang pergi haji dan umrah perlukan suplemen:

1. Supaya ibadah yang ditunaikan dapat dilaksanakan dengan sempurna dan mendapat haji dan umrah yang mabrur.

2.  Insan yang terpilih untuk menjadi tetamu Allah ini tentu sekali mahukan keadaan yang lebih sihat dan selesa untuk beribadah.



3. Perjalanan yang jauh dan mengambil masa yang panjang ini sangat mencabar fizikal dan mental para jemaah haji dan umrah. Oleh itu mereka memerlukan stamina yang kuat untuk menghadapinya dengan penuh keikhlasan dan kesabaran.

4. Cuaca dan suasana persekitaran di negara orang tidak sama dengan negara sendiri, untuk itu mereka perlukan nutrien tambahan bagi membantu tubuh mereka lebih sihat dan cerdas sepanjang beribadah di Haramain (Masjidil Haram dan Masjid Nabawi).


5. Elak jangkitan. Dengan jumlah jemaah haji atau umrah yang terlalu ramai dalam satu masa maka mereka mudah terdedah dengan jangkitan sebarang penyakit walaupun telah mengambil suntikan. Sebagai jalan kedua, mereka bertindak untuk lebih menguatkan sistem pertahanan badan.

Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada kita semua yang bakal menjadi tetamu Allah suatu hari nanti...

Ingin mendapatkan konsultasi terbaik tentang suplemen yang ingin anda ambil?

Hubungi saya untuk pencerahan lanjut.

Azu Naurah
0126705753
azunaurah@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel