Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Tuesday 24 June 2014

Indahnya aturan Ilahi.....

Assalamualaikum dan selamat pagi kepada pembaca-pembaca blogku sekalian.

Pertama sekali saya ingin mengucapkan Alhamdulillah sebagai tanda kesyukuran yang tidak terhingga kepada Allah s.w.t yang telah memberi dan membuka ruang dan peluang untuk saya mengenali Shaklee dengan lebih mendalam lagi.

Saya bersama Shaklee bukanlah semata-mata untuk membuat bisnes tetapi apa yang menarik perhatian saya ialah tentang perkongsian sesuatu ilmu yang bermakna setiap hari dan sekali sekala diselitkan dengan jualan produk2 Shaklee...

Pada mulanya saya terfikir juga, fenomena apa yang berlaku sekarang ni??. Sebenarnya hampir setahun saya tidak mahu tahu langsung tentang perkembangan yang berlaku di FB dan dunia luar. Entah mengapa satu hari saya sentiasa terbaca post-post yang menjadi magnet untuk saya mendekati Shaklee.

Akhirnya 31 Disember 2013, maka bermulalah episod kehidupan saya bersama Shaklee. Tak dinafikan, sedikit sebanyak semuanya telah merubah kehidupan saya. Sedikit sebanyak saya dapat memperbaiki diri dari hari ke hari. Diri saya yang dulu bukanlah diri saya yang sekarang.....Alhamdulillah, Allah masih menyayangi hambaNya yang mahukan perubahan 100% untuk memperbaiki kesilapan lalu.

Saya tidak bermaksud untuk membuat coretan yang panjang lebar tentang kenapa saya memilih Shaklee, tetapi ada sesuatu perkara yang ingin saya kongsikan. Pilihlah sesuatu yang kita minati itu berdasarkan manfaat dan kebaikan yang akan kita dapat, bukannya membuat pilihan itu berdasarkan pandangan dan hanya mendengar 'kata orang' sahaja.

Terima kasih yang tidak terhingga juga kepada si dia yang melayani saya dengan baik dan sehingga kini saya masih berhubungan dengannya melalui alam maya sahaja. In shaa Allah, semoga 1 hari nanti kami akan dapat dipertemukan bersama rakan-rakan lain yang saya juga mengenali mereka dengan cara yang sama.

Ukhwah itu indah, ia tidak terikat dengan hanya bersemuka semata-mata.....

Akhirnya, untuk anda yang bijaksana dan budiman....buatlah pilihan yang tepat dan bijak, kerana ia menentukan masa depan anda dengan lebih baik lagi....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel