Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Wednesday 18 June 2014

Vitamin E bukan sekadar untuk KECANTIKAN semata-mata..

Assalamualaikum....gembira dapat kembali ke rumah banglo rekaanku sendiri...

Terima kasih kepada pelawat-pelawat dan pembaca-pembaca blog azunaurah yang sentiasa di dalam ingatan dan semoga ikatan alam maya ini berpanjangan dengan izinNya...

Malam yang syahdu ni, saya nak berkongsi tentang kebaikan dan manfaat vitamin E. Teringat dulu-dulu zaman belajar di U, sorang kawan bagitau...vitamin E ni bagus untuk kulit jadi cantik dan hilangkan parut...bila dengar cantik je, apa lagi diriku ini...memang pantang, terus pergi cari dulu kat kedai dan tengok harganya...(tengok harga je dulu....hehehe)

Bila dah bekerjaya, teringat semula kat vitamin E ni. Anak saya yang sulung banyak sangat bekas-bekas gigitan nyamuk kat kaki dia, kecil-kecil lagi kaki dah tak cantik. Kemudian dengan segera ku dapatkan juga krim vitamin E untuk disapukan pada kaki puteri sulungku.

Biasalah, harganya...masih mampu untuk dimiliki walaupun agak mahal sedikit. Alhamdulillah, sekarang parut-parut di kakinya semakin pudar dan semakin hilang.

Kini barulah ku tahu Shaklee juga memang ada menyediakan vitamin E untuk kelihatan lebih anggun dan berseri, untuk telan dan boleh juga untuk disapu pada luaran....:)

Jom kita berkenalan dengan Vitamin E shaklee...

Vitamin E ni sebenarnya merupakan sejenis antioksidan kuat yang boleh larut dalam lemak di mana ia menyokong kesihatan jantung, otak dan prostat di samping meningkatkan fungsi peparu, kolon dan fungsi imun. Satu kajian yang dijalankan oleh sekumpulan penyelidik di Universiti Tufts menunjukkan bahawa pengambilan Vitamin E berupaya meningkatkan fungsi imun pada warga tua.

Wah!! Nampak tak...patutlah....awet muda gitu vitamin E ni rupanya....BESTkan...kecantikan terserlah, 

Satu kapsul gel lembut membekalkan:


  • 400IU sumber asli Vitamin E
  • 65 mcg selenium sebagai pelengkap aktiviti Vitamin E
  • 39.4 mg Ekstrak Biji Anggur (Vitis vinifera)
Nak kenal macam mana rupanya??
Ni dia.....




Sebarang pembelian bersama saya akan diberikan tips eksklusif Shaklee secara percuma..
Azu Naurah
012 670 5753





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel