Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Monday 26 May 2014

Carotomax mempertingkatkan tahap penglihatan..

Assalamualaikum kepada pembaca-pembaca blog azunaurah yang dikasihi mudah-mudahan kita semua berada di bawah rahmat dan kasih sayang Allah setiap masa..

Hari ni saya nak kongsikan info tentang carotomax. Memandangkan carotomax sudah kembali lagi dalam stok saya, jadi tugas saya untuk memberikan maklumat ini kepada anda semua.

Antara manfaat pengambilan carotomax yang perlu anda tahu ialah:

* Ianya lebih selamat dari Vitamin A

*Mempertingkatkan tahap penglihatan

*Meredakan penyakit kulit

*Melindungi Epithelial iaitu ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu dan merawat ulser saluran usus.

*Melawan kanser dan oksidasi

*Mnghalang infeksi iaitu dengan merangsang enzim untuk membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru, batuk, hepatitis, athma, flu dan selsema.

*Menggalakkan perkembangan normal dan sihat iaitu merangsang perkembangan kanak-kanak atau remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gigi sihat, gusi dan sistem reproduksi serta penghasilan sperma yang sihat.

Saya memang berikan carotomax ni untuk abah. Bila teringat cara dia membesarkan kami adik beradik seramai 8 orang dengan mengait kelapa sawit memang sangat sedih. Sebesar-besar mata dia buka untuk mendongak ke langit bagi mendapatkan hasil kelapa sawit untuk membesarkan kami semua.

Terima kasih abah, kami tak mampu nak balas jasa abah mencari rezeki untuk kita sekeluarga dengan keadaan yang sungguh memeritkan ini.

Anda juga nak hadiahkan pada ibu bapa anda??
Hubungi Azu Naurah untuk konsultasi Shaklee secara percuma

012 670 5753

1 comment:

  1. makan ni pun bole buat pipi kita macam pakai blusher..pinky gitu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel