Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Sunday 4 May 2014

Anak-anak sihat dan cergas bersama meal shake

Sarapan pagi yang penuh berkhasiat...

Tak sempat menyediakan sarapan pagi untuk si kecil anda??

Apa kata, bagi ibu-ibu yang bekerja...bekalkan anak-anak anda atau hidangkan saja meal shake+susu atau meal shake +milo...
Pasti anak2 gembira dan bertenaga untuk terus menuntut ilmu kan!

Untuk pengetahuan, meal shake menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian.
Sudah tentu ia diperbuat daripada bahan semulajadi- buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya (lactalbumin) sejenis susu dan lan-lain.

Siapakah insan yang sesuai dengan meal shake??

Meal shake dihasilkan untuk semua golongan.- bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, orang yang sakit, orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera.

Apakah kelebihannya??

Nutrisi lengkap: Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lecithin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

Membekal nutrisi kepada sel tubuh: Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.

Membantu tumbesaran: Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel proses tumbesaran.

Anti-oksida: YEHU!!...mesti dapat extra kebaikan pada setiap produk Shaklee kan...sebab ia mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan...NAK KE TAK NAK??

Mengembalikan seri wajah: WAU! ini pun best juga ni...mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel -sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah dan kulit yang lebih cantik....ha ambik KAU! CANTIK terus....

Detoksifikasi: Proses detox ni pasal pembuangan sisa2 yg xdiperlukanlah ye...jangan xtau pula..ia kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

Kelazatan rasanya: Wuish!! bau VANILLA dia memang mencengkam JIWA raga U...minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.

LAZAT weh!!! PASTInya sesuai untuk semua golongan.....GRAB RIGHT NOW TODAY!!!

Promosi bulan MEI beli 6 percuma 1......UNTUNG berbaloi2 untuk bekalan puasa seisi keluarga....

Hanya 120 kalori untuk setiap hidangan. Boleh dicampur atau dikisar bersama-sama buah-buahan, ESP atau apa-apa jenis minuman kegemaran. Lazat dinikmati bersama air sejuk mahupun suam...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel