Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Sunday 18 May 2014

Multivitamin Terbaik di dunia

Kenali Vitalea...

Assalamualaikum.....terima kasih buat tetamu-tetamu saya yang istimewa. Semoga tetamu-tetamu saya berada di dalam keadaan sihat sejahtera dan mendapat rahmat dari Yang Maha Esa.

Hari ini saya akan berkongsi tentang Vitalea. Untuk pengetahuan semua, Vitalea Shaklee adalah multivitamin yang pertama dicipta di dunia. Tentu anda pernah dengar tentang Spirulina kan? Tablet Vitalea ini disaluti  dengan serbuk nutrisi spirulina.

Penting untuk anda ketahui bahawa Vitalea merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Kenapa saya memilih Vitalea?

Pada mulanya saya ambil vitalea secara xsengaja dan tak tahu langsung fungsinya tetapi saya teruskan juga amalkan makan vitamin ini setiap hari. Sehinggalah bermulanya bulan promosi Vitalea beli 6 percuma 1 pada bulan Februari 2014 yang lepas.

Saya mula mencari bahan bacaan untuk kenalpasti fungsi multivitamin ini. Apa yang paling membuat saya tertarik ialah tentang elemen penting pada sel tubuh.

Kenapa?....Begini, vitalea ni menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon serta menjaga kesihatan keseluruhan.

Apa lagi manfaat Vitalea yang paling bagus???

Kalau anda nak tahu, Vitalea ni juga dapat memberi tenaga tambahan, kecergasan tubuh dan kekuatan mental sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.
Vitalea juga sebagai pelengkap Nutrisi. Maklumlah tubuh badan kita ni sering kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anemia.

Keupayaan Sistem Produktif- vitalea ini juga penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar.

Kepada sesiapa yang mengalami masalah metabolisma, vitalea sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan. Wah! Dapat extra lagi anti penuaan tu...

Paling penting Vitalea  ni juga melindungi organ iaitu dengan cara melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.

Apa yang saya alami sekarang dengan kesan pengambilan Vitalea ialah, rambut saya terlalu kurang gugur. Tak macam selalu, bila sikat penuh rambut di sikat dan bertaburan di lantai. Kuku pula dah kurang pecah-pecah dan kulit jadi cantik.

Selain itu, untuk rambut lebat juga saya minum ESP, ambil B Complex dan gunakan syampu Prosante. Memang berbeza daripada sebelum mengamalkan Vitalea ni.

Sebulan selepas amalkan Vitalea ni, saya xkonsisten amalkan makan setiap hari 1 biji. Nak tahu apa kesannya?? Rambut saya mulai gugur seperti sediakala, kuku juga kerap pecah-pecah dan kulit jadi kurang berseri.

Kini saya kembali konsisten dengan VITALEA. Alhamdulillah....

Sebarang tips eksklusif SHAKLEE anda boleh dapatkan daripada saya.

Azu Naurah.
012 670 5753






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel