Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Saturday 17 May 2014

Omega Guard Minyak Ikan Terbaik

Assalamualaikum....buat sahabat-sahabat yang singgah di blog saya. Terima kasih diucapkan. Hari ini saya nak berkongsi testimoni tentang pengambilan Omega Guard oleh anak-anak saya.

Alhamdulillah, kini masuk 5 bulan saya memberikan anak-anak Omega Guard yang kita sudah sedia maklum banyak manfaatnya.

Semalam, saya ambil anak-anak seperti biasa dari TASKA. Lutfi memang mengantuk sangat selepas minum susu dan dia pun ada beritahu saya sampai rumah nanti nak tidur.

Saya pun mengiakan apa yang dia kata. Maklumlah dah tengahari, semuanya lemau. Sampai di rumah saya pun memberikan Omega sorang satu pada anak-anak. Sambil menyusukan Nur Syuhada, saya pun terlelap tapi telinga saya xsunyi daripada suara Zulfa dan Lutfi.

Punyalah seronok segar bugar langsung tak rasa nak berehat pun. Bila saya suruh tidur, Dua-dua masih lagi bermain dan ketawa keriangan. Senang cerita xmakan saman dah banyak kali ditegur.

Mulalah saya terfikir dan cuba ingat kembali kelebihan Omega Guard yang saya beri pada mereka. Oh! padanlah jadi macam ni, rupa-rupanya sel otak anak-anak sedang berhubung. Keaktifan mereka menjadi-jadi. Salah masa pula bagi budak-budak ni makan Omega.

Memang sah ini kesan Omega. Saya mula rujuk buku nutrisi, setelah dihadam beberapa kali Omega ini kesimpulannya membantu perkembangan kesihatan mental seterusnya bagi kanak-kanak ia sangat membantu dalam menangani autism dan kanak-kanak hiperaktif seterusnya memberikan kesegaran pada otak mereka. Patutlah anak-anakku ini cergas semacam dan tidak mengantuk....Hanya 1 biji sehari untuk simanjaku...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel