Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Monday 13 April 2015

Bagaimana Saya Atasi Masalah Jerawat

Salam sejahtera semua. Wow! sejak akhir-akhir ni saya mula perasan..eh bukan saya sorang je tau, ramai lagi kawan-kawan yang perasan. Nak tau apa dia? Pasal jerawat saya ni, mana pergi entah sekarang, tau-tau je dah hilang...hehe

Sebenarnya saya tak nak lah simpan kebaikan ni sorang-sorang, lebih baik saya kongsikan bersama orang lain yang mempunyai masalah jerawat macam saya ni dulu.

Macammana saya atasi masalah ini? Senang je...hehe
Sebelum tu nak cerita sikit tentang pengalaman menternak jerawat ni. Memang malu sangat kan, seolah-olah kita ni tak pandai jaga kebersihan wajah padahal dah bermacam-macam produk tau saya guna. Dari yang murah sampailah yang mahal. Agak-agak mahu sampai ribu riban.

Sejak join Shaklee ni, baru saya tau yang sebenarnya kita kena bersihkan dalaman terlebih dahulu. Bila dalaman dah dicuci bersih dan keluar habis, haa barulah terpancar seri wajah tu. Tak kiralah apa warna kulit kita sekalipun yang penting BERSIH.

Saya teruja sangat nak bagi tahu apa yang saya ambil. Pertama, saya ambil set resdung dulu. Al-maklumlah, jerawat saya terhasil dengan begitu banyaknya disebabkan oleh kotoran resdung yang telah bersarang sekian lama.

Saya ambil alfalfa pada waktu malam sebelum tidur, kemudian Vitamin C (paling best sebab boleh cunkan seri wajah), ESP (yang ni wajib memang tak boleh tinggal), Zinc complex untuk pulihkan luka jerawat saya, B complex untuk mengurangkan masalah tekanan yang saya hadapi dan akhir sekali Vitamin E yang tinggi anti oksidan.

Harga untuk set ni lebih murah berbanding dengan set kecantikan yang saya pernah ambil dulu dan itu hanyalah untuk luaran sahaja. Set Kecantikan Shaklee ni memang sangat-sangat untung dan berbaloi sebab boleh digunakan untuk dalaman dan luaran. Bayangkan betapa jimatnya setiap wang yang saya laburkan.

Tengoklah hasilnya sekarang, saya nak tengok muka sendiri pun dah tak malu. Kalau dulu...ermm hanya Allah saja yang tau betapa rasa rendah dirinya saya untuk berhadapan dengan orang ramai. Kini saya lebih yakin dengan penampilan diri yang lebih berwajah baru.

Inilah wajah terbaru saya ...:)

                                      

Ingin mencari set kesihatan yang sesuai buat diri anda dan keluarga? Atau mahu menjana pendapatan 4, 5 dan 6 angka dari rumah atau dari mana-mana sahaja?

Hubungi saya Puan Azu Naurah
012 6705753
azunaurah@gmail.com




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel