Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Friday 21 August 2015

5 SEBAB KENAPA SAYA SUKA SHAKLEE

Mesti ramai yang tertanya-tanya dan nak tahu kenapa saya suka shaklee. Perkara baik macam ni saya tak akan sorok dan simpan seorang, saya pasti akan kongsi kebaikan dan manfaatnya kepada anda semua.

1. Anugerah yang paling indah dan ramai orang yang kadang-kadang terlepas pandang akan perkara ini iaitu nikmat kesihatan. Kurniaan Allah ini amat besar nilainya kerana jika sekaya mana pun kita andai tahap kesihatan kita terbatas maka kita tidak dapat menikmati kekayaan itu dengan sempurna.



2. Dengan Shaklee saya bukan sahaja dapat membantu meningkatkan tahap kesihatan saya tetapi juga dapat membantu orang lain. Bidang ini (berniaga) paling saya suka kerana kita dapat membantu seterusnya membuka ruang dan peluang kepada orang lain untuk menceburinya. Pahala berantai siapa yang tak nak kan?

3. Pelanggan 'repeat order'. Saya tahu bab ni semua peniaga suka sebab kita sudah ada pelanggan sendiri dan pelanggan itu tetap akan mencari kita bukannya penjual lain. Inilah yang membezakan antara kita dengan penjual lain. Pelanggan akan tetap setia bersama kita jika kita mempunyai keistimewaan di hatinya. Ini sangat penting untuk saya jaga hati pelanggan dengan memberikan konsultasi dan perkhidmatan terbaik buat mereka.



4. Suplemen Shaklee adalah suplemen yang terbukti berkesan secara klinikal dan merupakan jenama antarabangsa yang terkenal. Mana mungkin saya akan memilih produk atau suplemen untuk dijual kepada orang ramai tanpa mengetahui dari mana asal usul produk tersebut. Lebih kukuh lagi apabila multivitamin Shaklee sudah menjangkau usia 100 tahun.


5. Walaupun produk Shaklee ini adalah jenama antarabangsa namun ia mempunyai sijil halal yang diperakui oleh ISA (Amerika) dan pastinya mendapat persetujuan halal daripada JAKIM (Malaysia).
Kita mungkin biasa mendengar orang beli barangan seperti beg tangan dan kasut berjenama dari negara luar. Kenapa ini terjadi?? Sudah pasti kerana kualitinya sudah terbukti. Jadi, begitu juga halnya dengan suplemen Shaklee ini. Alhamdulillah suplemen yang hanya memasuki pasaran Malaysia adalah suplemen yang halal 100%.



Kepada anda yang masih tercari-cari bisnes yang mampu berkembang sehingga ke anak cucu anda, apa kata sertai saya bersama kumpulan jutawan untuk sama-sama menjadi warga yang sihat dan berjaya.

Saya doakan semoga anda membuat keputusan paling bijak dalam hidup anda dan semoga berjaya.

Salam ukhuwah,
Azu Naurah
0126705753

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel