Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Friday 18 July 2014

JOM SERTAI KAMI.....GRUP GORGEOUS BISNES SHAKLEE

Assalamualaikum para pembaca blog azunaurah yang dihormati...

Sempena bulan yang penuh barakah ini marilah sama-sama kita panjatkan kesyukuran kepada Allah s.w.t kerana kita masih diberi ruang dan peluang untuk meneruskan kehidupan di muka bumi ini.

Kematian adalah suatu yang pasti, di mana berakhirnya kita nanti hanya DIA yang mengetahui.
Hari ini saya amat berbesar hati untuk mengalu-alukan dan menjemput anda semua yang masih tercari-cari BISNES yang dapat membantu kita semua keluar dari kepompong KESEMPITAN wang.

Di sini bukanlah bermakna saya mengatakan miskin itu hina....tidak sama sekali. Tetapi saya ingin mengajak anda semua menjadi insan HEBAT yang dapat membantu dan menambah nilai dalam kehidupan insan lain.

Mulia sungguh bukan....Rasulullah s.a.w. juga dahulunya adalah seorang peniaga. Peniaga yang sangat jujur sehingga hati Khadijah Binti Khuwailid tertawan.

Kalau dulu, saya adalah orang yang paling tidak suka BERBISNES....tapi kini, setelah bersama SHAKLEE hampir 7 bulan, banyak MANFAAT yang saya perolehi.

Anda hanya perlu mendaftarkan diri sahaja, dan tidak perlu membuat simpanan STOK. Bisnes yang sangat mudah, hanya cari info dan klik2 untuk order dan diseparuh bulan kemudiannya pada 14hb anda akan TERIMA BONUS yang SHAKLEE beri atas hasil usaha anda.

Untuk tidak membuang masa, jom saya daftarkan anda segera supaya kita sama2 dapat bantu insan lain untuk menjadi KAYA dan BERJAYA sama2. Apa yang paling seronok di sini ialah kepuasan kita dalam berbisnes.....DUNIA dapat, AKHIRAT pun dapat...In Shaa Allah.

Hubungi Azu Naurah (call/sms/wasap)
www.facebook.com/Azu Naurah012 670 5753


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel