Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Tuesday 22 July 2014

Jom Berkollagen Shaklee...

Assalamualaikum kepada pembaca-pembaca blogku yang dikasihi...

Hari ini saya ingin kongsikan kepada anda semua tentang pentingnya kita semua memiliki serbuk kollagen Shaklee.

Untuk pengetahuan semua, kollagen sangat penting untuk menghasilkan kesan yang baik pada kulit. Selain itu, ia penting untuk memelihara kesihatan organ badan dan kecantikan kulit.

Jika anda kulit kita kelihatan kusam, dengan pengambilan kollagen selama 2 minggu sudah menampakkan kesannya. 

Apa yang specialnya kollagen Shaklee ni??

Ia dihasilkan daripada sisik ikan merah. Kenapa?? kerana ikan merah boleh hidup bawah 6000 meter. Jisim molekulnya rendah menyebabkan penyerapannya yang sangat unggul. Sisik ikan yang kita hasilkan sendiri tidak sama dengan sisik ikan yang shaklee hasilkan kerana jisim molekul sisik ikan merah adalah besar.

Selain untuk diminum, kollagen ini juga boleh dibuat masker. Cadangan yang paling berkesan untuk anda hasilkan masker daripada kollagen ialah Nutriwhite Softener + Collagen atau Enfuselle Toner + Collagen.

Apakah Keistimewaannya?
1. Rambut menjadi lebat dan akarnya menjadi kuat
2. Kuku cantik dan tidak mudah patah
3. Melembapkan wajah dan kulit
4. Mengembalikan keanjalan kulit

Wah!!! Bestkan...Jom berkollagen hari ini....

Azu Naurah
012 670 5753
Sedia berkhidmat untuk anda....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel