Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Saturday 2 August 2014

GLA setanding EPO....kisahku dan jerawat..

GLA Complex...

Assalamualaikum sahabat2 blog saya semua...ada info menarik tau, jemputlah baca ye...

Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. 

Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan
Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. *

Tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.  Tidak digalakkan bagi perempuan mengandung


Di atas tu semua adalah fakta. Saya nak kongsikan sedikit tentang testimoni GLA  yang berlaku ke atas diri saya.

Ceritanya begini, saya dan jerawat memang susah untuk dipisahkan. Hari demi hari saya sentiasa cari penawar yang dapat memudarkan parut jerawat dan tempat-tempat biasa yang jerawat saya suka tinggal.

Tempat yang paling glamour tentulah di pipi. Fuhh...ini memang jenuh untuk dicantas. Bermula dengan alfalfa, vitamin C, vitamin E, B complex hinggalah yang paling sedap sekali vivix. Namun semua itu hanya sementara.

Bila saya 'termakan' benda2 yang terlarang seperti udang dan sotong, maka jerawat saya pun makin tumbuh tanpa segan silu.

Haihhh...letih nak melayan jerawat ni tau...

Sampailah satu masa, saya terpaksa buka stok GLA complex yang saya simpan untuk dijual kepada customer yang mempunyai masalah kesuburan. Rupanya GLA itu adalah hak milik mutlak saya atas kehendakNya...

Walaupun saya tahu, GLA juga termasuk dalam set kecantikan, namun saya tetap mahu fokuskan ia kepada set kesuburan. Akhirnya, saya akur yang GLA ini mampu menyembuhkan jerawat saya yang semakin bersarang di pipi....HUHUHU...malu you...

Sekarang dah hampir 2 minggu saya gunakannya. Hasilnya memang ternyata apabila setelah mengambilnya 2 biji sehari, saya perhatikan tona kulit menjadi sekata dan jerawat semakin pulih dan tenggelam. 

Nampaknya betullah yang GLA ni mampu memberi keanjalan pada kulit dan memperbaiki kulit muka yang mempunyai masalah jerawat seperti diriku ini.

Sekarang saya masih consume lagi dengan GLA dan saya sangat berpuas hati dengan hasilnya...

Jika anda ingin mencuba set kecantikan Shaklee, saya cadangkan anda ambil GLA,VIVIX, COLLAGEN atau Vitamin E...(paling power)

atau ESP,Vitamin C, Vitamin E, B complex...(yang ni pun best tau...)

Selamat mencuba...
Sebarang konsultasi produk Shaklee, anda boleh hubungi saya....

Azu Naurah
012 670 5753

Promosi Ogos 2014 beli 6 percuma 1 GLA complex....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel