Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Thursday 28 August 2014

AJHT yang SUPERB!!

Assalamualaikum dan selamat pagi buat pembaca blog azunaurah yang setia.

Kali ni saya nak berkongsi dengan anda semua tentang kebaikan Advance Joint Health Complex (AJHT). Untuk pengetahuan semua, saya berikan AJHT ini kepada abah saya.

Ok, jom kita kenali dulu apa kandungan AJHT ni ye. AJHT mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan dalam kajian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi di dalam jangkamasa seawal 5+ hari.....

Apakah ramuannya?
Ramuan yang dirumus secara saintifik ini merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal:
* Menggalakkan mobiliti
* Meningkatkan fleksibiliti
* Meningkatkan fungsi sendi
* Menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang

Ia merangkumi kombinasi nutrien kesihatan sendi yang direka khas: zinc, kuprum, manganese dan vitamin C. Setiap satunya memainkan peranan yang unik dan kritikal di dalam membangunkan kolagen penghubung dan rawan yang sihat.

Tidak seperti kebanyak suplemen kesihatan sendi, AJHT tidak mengandungi kondroitin iaitu satu bahan yang terbukti di dalam ujian klinikal menghalang penyerapan glukosamin. AJHT adalah 100% bebas kekerang dan 100% vegetarian serta tidak langsung mengandungi sumber haiwan.

Mari kita tambah ilmu tentang ramuan utama di dalam AJHT....

Ekstrak Boswellia: Diperolehi dari resin pokok Boswellia serrata, ekstrak botanikal ini mengandungi asid boswellik yang menghalang formasi leukotrien, kimia yang dihasilkan oleh tubuh yang menyerang tisu sendi menyebabkan ketidakselesaan sendi. 

Ekstrak proprietary Boswellia yang digunakan di dalam AJHT mengandungi konsentrasi yang tinggi AKBA (3-acetyl-11-keto-beta-boswellic acid), satu asid boswellik dan lain-lain konstituen Boswellia yang digabung untuk menghasilkan bioaktiviti yang lebih unggul dari hanya AKBA. Di dalam kajian klinikal terbaru, para peserta yang mengambil ekstrak Boswellia di dalam AJHT melaporkan keselesaan sendi yang lebih baik, pergerakan yang lebih mudah dan kemampuan yang lebih untuk melakukan aktiviti harian berbanding dengan mereka yang mengambil suatu lagi jenis ekstrak Boswellia yang mengandungi tahap AKBA yang lebih tinggi.

Ekstrak jagung membekalkan sumber glukosamin yang pekat.
Glukosamin: adalah satu jenis gula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan struktur proteoglycans, komponen struktur rawan dan cecair di antara tulang yang membekalkan pelinciran. Banyak kajian yang telah diterbitkan menunjukkan suplemen glukosamin membantu meningkatkan pelbagai gerakan, mobiliti dan fleksibiliti. Kajian bertahun-tahun glukosamin sendi untuk jangka panjang. AJHT menampilkan glukosamin hidroklorid, sumber yang paling tinggi konsentrasinya. Ianya diperolehi dari sumber sayuran berbanding dengan kebanyakan glukosamin yang diperolehi dari sumber kekerang.

Vitamin C: New Advance Joint Health Complex membekalkan 100% Daily Value (Nilai Harian) Vitamin C, satu nutrient yang diperlukan bagi sintesis kolagen.

Zink, kuprum dan mangganes: Mineral surih ini diperlukan untuk membina tisu penghubung.

Saya teruja sangat cadangkan AJHT ni pada abah saya. Kesian tengok abah tak larat berdiri lama. Sekarang ni abah saya dah bertambah sihat, walaupun kadang-kadang ada juga tak laratnya tapi sekurang-kurangnya AJHT ini dapat membantu.

Ok lah, nanti saya sambung lagi.
Untuk sebarang pertanyaan, hubungi
Azu Naurah
012 670 5753
FB Azu Naurah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel