Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Sunday 31 August 2014

Wah!! Mantaplah Meal Shake....

Assalamualaikum sahabat-sahabat blog azunaurah yang setia...

Bulan September yang cun ni adalah bulan promosi Meal Shake. Bukan macam baru je ke promosi ni? Betul, tapi cuba ingat balik kenapa promosi Meal Shake datang lagi?

Tentulah sebab Meal Shake ni ada kesannya yang tersendiri membuatkan semua seisi keluarga JATUH HATI....

Ok, mari sini azu cerita tentang Meal Shake yang hebat ni. Meal Shake Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi- buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactabulmin (sejenis susu) dan lain-lain.

Apa yang dimaksudkan dengan Lactabulmin ni?

Lactabulmin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaannya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

Meal Shake Shaklee dihasilkan untuk semua golongan termasuklah bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera.

Jadi, jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Meal Shake Shaklee merupakan pilihan bijak.

Saya pakar dalam bidang konsultasi pengambilan suplemen Shaklee, jika anda ingin mendapatkan khidmat konsultasi Shaklee yang terbaik, sila hubungi Azu Naurah di talian 012 670 5753.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel