Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Tuesday 15 July 2014

Musim DEMAM.....Bagaimana untuk mengatasinya?

Assalamualaikum kepada sahabat-sahabat yang sudi membaca info terkini dari saya...

DEMAM bola dah berlalu...kini, demam selsema melanda keluargaku...saya nak berkongsi sedikit tentang selsema dan sakit tekak yang melanda diri saya sendiri...

Ceritanya bermula begini, anak saya yang kedua adalah orang yang pertama sekali mengalami demam yang sehingga sekarang datang dan pergi, datang dan pergi...hampir 2 minggu...risau juga saya dibuatnya...

Kemudian, bersambung dengan diri saya sendiri...mulanya saya rasa seperti sakit2 dibahagian tekak selepas tu membawa kepada sedikit selsema..

Sebelum ni saya dah tau, kawan2 kata kalau demam selsema makan VITAMIN C yang dipatahkan 2...so, saya pun patahkan vitamin C tu dan menelannya...
da
Alhamdulillah, 2 hari sahaja sakit tekak dan selsema saya hilang dan kembali pulih seperti biasa. Badan yang rasa sakit2 nak demam pun xjadi nak demam...Syukur sangat2...

Selain berusaha dengan vitamin C, saya juga berdoa agar diberi kesihatan yang baik kerana saya perlu menjaga 3 orang anak yang silih berganti demam mereka dan hari ini suami pula menyusul dengan DEMAMnya...

Vitamin C Shaklee memang sangat bagus kerana dapat mempertingkatkan sistem imun badan kita. Selain itu, ESP juga saya amalkan setiap hari supaya dapat membekalkan dan meningkatkan tenaga.Tambahan pula sekarang ni bulan puasa. Memang wajib saya minum sewaktu berbuka dan bersahur. Untuk menghilangkan pening kepala saya ambil 2 biji B Complex manakala Ostematrix pula saya ambil 2 biji sebelum tidur untuk mengurangkan rasa sakit-sakit badan. 4 Suplemen ini dah cukup untuk mengawal rasa sakit ketika demam.

Selagi boleh ikhtiar dengan suplemen, saya akan terus amalkan suplemen...saya memang dah berhenti dari menelan sebarang PARACETAMOL dan ANTIBIOTIK...

Selamat mencuba kepada yang baru ingin mencuba produk2 Shaklee..
Jika anda berminat....hubungi Azu Naurah di talian wasap 012 670 5753



www.facebook.com/Azu Naurah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel