Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Tuesday 2 September 2014

Jom Berkollagen Shaklee...

Assalamualaikum kepada pembaca-pembaca blog azunaurah yang dihormati...

Setelah menghadiri bengkel nutrisi Shaklee bulan Jun yang lepas, saya semakin bersemangat untuk kongsikan bersama anda kebaikan-kebaikan dan keistimewaan-keistimewaan Collagen Shaklee.

Ok, mari kita bongkar satu persatu tentang Collagen Shaklee...

Secara umumnya Collagen Shaklee sangat penting untuk menghasilkan kesan yang baik pada kulit. Di samping itu, ia penting untuk memelihara kesihatan organ badan dan kecantikan kulit.

Kebiasaannya Collagen Shaklee ini akan menampakkan kesannya seawal 2 minggu, bergantung pada kulit seseorang.

Ia dihasilkan daripada sisik ikan merah kerana ikan merah ini boleh hidup di bawah 6000 meter. Jisim molekulnya yang rendah menyebabkan hasil penyerapannya sangat bagus.

Shaklee Collagen Powder atau SCP ini boleh juga dijadikan masker.

Cadangan pembuatan masker daripada Collagen Shaklee:

Nutriwhite Softener+ Collagen Shaklee atau

Enfuselle Toner+ Collagen Shaklee...

Alhamdulillah, semasa menghadiri bengkel nutrisi Shaklee, para peserta diberi peluang untuk mencubanya sendiri dan ia benar-benar MENGHALUSKAN kulit.

Ada soalan yang timbul daripada orang ramai mengenai sisik ikan merah sehingga mereka bertanya kenapa tidak kita blend sisik ikan merah dan kita terus memakannya?

Bagus soalan tersebut kan...

Baik, biar saya terangkan kepada anda...Jisim molekul sisik ikan merah adalah besar dan sangat tidak sesuai untuk badan kita tetapi setelah sisik ikan ini dicampur dengan bahan-bahan ramuan utama seperti ekstrak biji camellia, ekstrak pfaffia, elastin daripada kollagen ikan, vitamin C dan B, ekstrak kekerang dan Lactobacillus acidophilus maka ia sangat BAIK untuk tubuh kita.

Antara kelebihan yang bakal kita perolehi hasil daripada pengambilan Collagen Shaklee ialah:

*menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula
*kuku akan menjadi kuat, tiada bintik putih dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat
*melembabkan kulit dan mengurangkan parut
*membantu menghilangkan tanda penuaan
*membantu menguatkan tulang
*mengurangkan kesakitan dan geseran sendi-sendi
*membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal
*Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak agar otak sentiasa sihat.

Pesanan ini anda harus ambil perhatian:

"Semakin umur kita meningkat, tubuh kita akan semakin kurang menghasilkan kollagen" dan harus kita ingat bukan faktor umur sahaja mengurangkan bekalan kollagen pada tubuh kita tetapi faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air, nutrisi, merokok dan lain-lain juga menyebabkan hal ini terjadi pada tubuh kita..

Untuk info lanjut dan pertanyaan...hubungi

Azu Naurah'
012 670 5753

Sebarang order atau pembelian produk2 Shaklee, bolehlah dimasukkan ke dalam akaun Maybank 151342100247....atas nama Zurina Binti Sarlan

Sekian.....

Pssstt: September promosi beli 6 percuma 1 tau.....untunggggg sangat


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel