Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Sunday 21 September 2014

Kebaikan Vivix, tua sebelum usia?

Assalamualaikum sahabat-sahabat semua. Hari ini hari yang paling gembira buat saya tapi saya akan usahakan juga untuk tatapan kalian semua dan semoga info ini memberi 10001 manfaat.

Ramai antara kita memang mengambil berat isu tua sebelum usia ini. Tentulah....kan? Sebab semua orang ingin menjalani fasa-fasa peringkat umur secara teratur tanpa sebarang kejadian yang tidak diingini berlaku.

Pentingnya pengambilan makanan berkhasiat

Pemakanan berkhasiat memainkan peranan yang amat penting dalam penjagaan kesihatan kita.

Dengan menambahkan nutrien polifenol yang diekstrak daripada buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan ke dalam diet pemakanan harian dapat memberikan kesihatan yang berpanjangan dan juga meningkatkan tenaga yang diperlukan untuk menjalani aktiviti harian.

Sebab itulah, Shaklee membawakan VIVIX untuk kita semua. Ia merupakan minuman campuran botanikal yang penuh dengan kebaikan bagi mengekalkan kesihatan badan dan sangat enak rasanya.



Kebaikan:

* Memelihara keseluruhan kesihatan
* Awet muda
* Membantu anda berasa lebih bertenaga
* Menguatkan sistem imun

Alhamdulillah, saya sudah menikmatinya dan merasai sendiri kesannya pada badan saya. Anda juga harus mencubanya sendiri hari ini...

Azu Naurah
012 670 5753


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel