Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Wednesday 24 September 2014

PENAPIS AIR MESRA PENGGUNA

Apa yang terkandung di dalam air anda?

Bahan kimia yang boleh memudaratkan kesihatan anda sebenarnya boleh hadir dalam air minuman di rumah. Logam berat, pencemaran industri, racun perosak (bahan cemar) ini boleh memasuki bekalan air di rumah kita dan mempunyai potensi untuk mewujudkan cabaran kesihatan jangka panjang.

Sedar atau tidak, kitalah manusia yang telah terminum air yang tidak diyakini bersih 100% itu.

Menurut Amerika Syarikat agensi perlindungan alam sekitar, air yang kita minum adalah 20% daripada pendedahan plumbum kepada manusia. Manakala laporan EPA menunjukkan bahawa sekurang-kurangnya 13% daripada sistem rawatan air negara telah melanggar akta air minum yang selamat dalam setiap lima tahun yang lalu.

Kini, anda tidak perlu risau....Shaklee memperkenalkan kepada anda Get Clean Water Pitcher. Saya dah ada tau...memang terbaikk!!

Get Clean Water adalah revolusioner baru-penapisan sistem water -filtration pitcher yang disahkan oleh persatuan kualiti air (WQA) untuk mengurangkan sehingga 99% lead, serta berpuluh-puluh bahan pencemar lain yang boleh hadir dalam air di rumah anda dan mungkin berbahaya kepada kesihatan anda.

Multipatented Get Clean Water menggunakan blok pepejal karbon untuk menapis dan membersihkan air anda. Setiap penapis air bersih mengendalikan 80 gelen air. Setiap penapis diperbuat daripada tempurung kelapa yang mampan karbon yang menggunakan proses zeroemission.

Ini fakta yang saya perolehi semasa menghadiri Bengkel Nutrisi Shaklee pada 21 Jun 2014 yang lalu.

Tambahan pula, ia adalah water filtration pitcher pertama dengan sistem penapis karbon-blok yang boleh diisi semula dan seterusnya ia dapat mengurangkan sisa ke tapak pelupusan.

Alhamdulillah, kini saya terasa sangat berbeza setelah minum air daripada penapis Shaklee.

KENAPA PENAPIS AIR SHAKLEE INI HARUS ANDA MILIKI?





Selamat
*Ia mampu menyingkirkan kandungan plumbum dan banyak bendasing lain.
*Berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan tercemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air.
*Ia diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association) atau WQA

Mesra Alam
*Memelihara alam sekitar Get Clean Water Pitcher ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa.
*Setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

Handal
*Lebih banyak air bersih dihasilkan daripada Get Clean Water Pitcher iaitu sebanyak 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain.
*Mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.

Pilihan Bijak
*Menjimatkan kos rakyat Malaysia yang banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya beberapa sen seliter sahaja, Get Clean Water Pitcher dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak.
*Dengan adanya meter pada penutup penapis ini, ia sangat mudah untuk menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut apabila tiba waktunya.

Saya sangat berpuas hati dengan kualiti air yang saya minum hari ini bersama Get Clean Water Pitcher. Anda pula bagaimana?

Saya sedia membantu anda...

FB: Azu Naurah
FB page: Zurin's Vita Outlets
0126705753
azunaurah@gmail.com







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel