Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Thursday 18 September 2014

Kenapa kita perlukan Kolagen?

Assalamualaikum sahabat-sahabat blog azunaurah semua. Petang ini saya akan memberi info yang sangat bermanfaat untuk kita semua.

Sebelum itu, saya ingin kongsikan terlebih dahulu keistimewaan Shaklee Collagen Powder atau lebih dikenali sebagai SCP. SCP adalah suplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4000 mg kolagen RRS (Sisik Ikan Merah) propreatari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah.

Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam dan luar.

Alhamdulillah, saya dah banyak kali menikmati SCP ni. Tengahari tadi saya dapat hadiah SCP daripada upline saya yang baik hati sebab saya menang contest tau. Beruntung siapa yang join Shaklee bawah grup jutawan. Oh ya, Shaklee tak pulak ajar cucuk sana, cucuk sini untuk cantik. Hanya ambil set kecantikan in shaa Allah cantik semulajadi lah kita.

Nak tahu apakah suplemen yang boleh dikategorikan sebagai SET KECANTIKAN?

Di sini saya kongsikan untuk anda ambil tindakan segera.
1. Vivix
2. Collagen
3. ESP
4. Vitamin C
5. Vitamin E
6. GLA Complex


Saya dah tubuhkan empayar saya sendiri yang diberi nama 'Golden Dreams'. Tiada yang lebih membahagiakan saya melainkan habuannya untuk dunia dan akhirat. Jom sertai saya!

Saya sedia membantu anda kerana kita berbisnes dalam 1 jemaah. Semoga ilmu ini bermanfaat untuk kita sebarkan dan yang paling penting kita dapat bantu orang lain juga.


Azu Naurah
012 670 5753




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel