Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Tuesday 18 November 2014

Hari Anugerah Kecemerlangan Murid

Alhamdulillah, syukur pada-Mu Ya Allah. Hari ini saya sangat gembira dan teruja kerana ingin berkongsi sedikit memori sepanjang berlangsungnya Hari Anugerah Kecemerlangan Murid di sekolah tempat saya mengajar sekarang ni.

Pertama sekali saya ingin merakamkan jutaan terima kasih dan ucapan tahniah buat team SKSPP yang berjaya melaksanakan majlis yang gilang gemilang pada tahun 2014 dengan bertemakan Kesultanan Melayu Melaka. Jadi kami semua guru dikehendaki berpakaian songket. Mula-mula macam tak berminat je nak ikut tema-tema ni. Akhirnya semua bersetuju dan ikut je...

                                  

Tibalah hari yang ditunggu-tunggu. Semua guru bersemangat dengan pakaian songket masing-masing. Fuhhh!!! Terbaiklah...memang CANTIK....


Semua ciptaan Allah itu indah. Begitu juga rupa paras manusia. Dia yang menjadikan kita semua mengikut kehendak-Nya. Apa yang penting setiap anugerah daripada-Nya wajib kita syukuri kerana ia cukup sempurna dan istimewa.

Hari ini saya mengenakan songket berwarna putih ala-ala pengantin gitu tapi saya tak make up tau. Hanya mengenakan pelembab Nutriwhite, sedikit bedak dan sedikit lipstick untuk menceriakan wajah...natural beauty giteww...hehe...


Tugas saya cukup mudah, hanya duduk di bahagian dapur untuk menyediakan makanan ibu bapa dan murid serta mengedarkannya. Boleh tahan letih jugalah tapi takpe sebab ada rakan-rakan yang sangat baik hati datang membantu.

Seperti biasa apabila sampai di tempat kerja, saya akan lakukan tugas-tugas harian yang penting seperti mentor saya beritahu. Dahulukan hak Allah dan Allah akan jaga hak kita. Sebab itulah saya suka sangat join bisnes ni. Saya dapat uruskan masa dengan teratur dan buat kerja dan siapkan segala tugasan tepat pada waktunya. Bukan sambil lewa dan main-main tau.

Walau di mana pun kita berada, uruskan masa kita sehabis baik kerana masa tidak menunggu kita dan hanya orang yang pandai mengambil peluang sahaja yang akan BERJAYA.

Oh ya, selain itu saya akan ambil sebiji Zinc Complex sebelum makan makanan lain dan kemudian akan minum ESP untuk mendapatkan tenaga yang tahan lama. Selain itu, gandingan Zinc Complex dan ESP ini juga dapat membantu menyembuhkan luka-luka di tubuh badan serta menguatkan akar rambut. Jadi, kuranglah masalah keguguran rambut saya.....best kan?

Nak tengok gambar saya berada di atas pentas? Inilah diri saya yang sebenar...


Sebelum terlambat, saya ingin mengucapkan tahniah kepada anak-anak murid saya yang berjaya mendapatkan pelbagai hadiah dalam pelbagai kategori termasuklah rakan-rakan seperjuangan saya yang sangat komited dan berdedikasi dalam menjalankan tugas. Tahniah diucapkan sekali lagi.

Sekalung penghargaan dan terima kasih kepada warga SKSPP yang sangat cemerlang dan sporting serta mempunyai semangat kerjasama yang tinggi dalam menjayakan semua program sekolah.

Akhir sekali, berusahalah untuk menjadi insan yang KAYA dan BERJAYA kerana kita sendiri yang berhak untuk membuat pilihan terbaik. Usah membuang tenaga dan membazir waktu dengan perkara yang sia-sia kerana hidup hanya sekali dan nikmatilah kehidupan yang tenang dan ceria bersama keluarga tercinta.



Ingin menjana pendapatan sampingan yang menguntungkan sehingga 4, 5 atau 6 angka sebulan?
Jom sertai saya di Golden Dreams...

Azu Naurah
012 6705753
azunaurah@gmail.com







1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel