Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Sunday 21 December 2014

10 Kebaikan Lecithin Kepada Wanita

Salam sejahtera kepada anda semua yang dihormati dan dikasihi. Semoga anda semua berada di dalam lindungan dan rahmat kasih sayang Yang Maha Esa. Aamiin..

Tajuk yang saya yakin anda benar-benar ingin tahu. Kenapa wanita sahaja yang perlu tahu? Sebenarnya tidak terhad kepada wanita sahaja, jika anda ingin memberitahu manfaat lecithin ini kepada kaum Adam pun boleh. Tiada masalah..

Tak sabar rasanya nak tahu, kan?

Rahsia Lecithin




  • Menyerap vitamin yang larut lemak - Membantu tubuh dalam menyerap vitamin A, D, E dan K yang larut lemak
  • Melindungi Hati - Menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati.

  • Pemecahan lemak dan kolestrol - Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid di dalam tubuh.
  • Pelangsingan - Menghalang obesiti (kegemukan). Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang. haaa...yang ni mesti korang suka kan..hehe
  • Mencantikkan otot dan kulit - Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit, mencantikkan kulit, mengaktifkan metabolisma sel melambatkan penuaan. Bab-bab mencantikkan kulit ni, perempuan memang nombor satu..
  • Memperbaiki alergi - Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah, seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit- dermatitis, demam alergi.
  • Menghalang kejadian batu karang - 90% dari batu karang terjadi dari kolestrol, lecithin mengemulsi kolestrol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.
  • Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress - Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress. Wanita hamil harus mengambil jumlah lecithin yang secukupnya untuk pembesaran sihat janin.
  • Menghalang tekanan darah tinggi - Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis dan menggalakkan peredaran darah.

  • Meringankan sembelit - Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.
Selesai sudah 10 keistimewaan dan kebaikan lecithin kepada wanita. Bagi kaum Adam pula ada lagi satu yang patut dan perlu anda ambil tahu ya...

  • Memperbaiki prostat lelaki - Kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan lecithin dalam kuantiti yang banyak. (sebaik-baiknya mengikut dos yang ditetapkan)
Jadi, bagi anda yang mempunyai suami, anak-anak lelaki, adik-adik lelaki serta ahli keluarga yang bergelar kaum Adam tu, saya cadangkan anda beri mereka lecithin. In shaa Allah kesihatan mereka prostat mereka terpelihara.

Macam mana sekarang? Ada rasa terkesan di hati?
Tak perlulah tunggu dan bertangguh lagi, bertindak segera kerana kesihatan kita sentiasa perlu dijaga.

Saya berpengalaman dalam membantu sahabat-sahabat yang inginkan cara pengambilan set slimming dengan berkesan dan saya juga pengamal tegar lecithin. Saya sedia membantu anda!



Salam sayang,
Azu Naurah
012 6705753
azunaurah@gmail.com
(Pakar Berat Badan Ideal Anda)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel