Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Wednesday 24 December 2014

9 RAHSIA Pencuci Mulut Untuk Slim

Salam sejahtera semua. Pencuci mulut..ermm ramai yang suka pencuci mulut. Tapi masih belum tahu ada pencuci mulut khas untuk slim langsing.

Untuk hari indah yang mendung lagi menyejukkan ini, saya ingin MEMBONGKAR sebuah rahsia yang ramai sangat ingin tahu sebenarnya. Betul ke betul? Mestilah betul kan, bab-bab slim ni memang sangat-sangat diminati.

Memberi faedah seperti mengambil makanan dan rasanya seperti menikmati PENCUCI MULUT. Wow, Hebatnya!!!...Lepas ni tak payahlah nak buat pencuci mulut yang susah-susah bagai. Hanya perlu tuang dan bancuh.

Inilah dia....CINCH SHAKE MIX...Ummmmphhh, rasanya yang ENAK lagi menyegarkan. Ada 3 perasa iaitu Vanilla, Cafe Latte dan Coklat. Saya paling suka cafe latte. Coklat juga saya dah pernah merasainya. Bagi peminat Vanilla, anda bolehlah merasainya sendiri.

Setiap kali anda minum Shaklee cinch, anda akan mendapat 24 gram protein, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut. (dicadangkan diambil bersama dengan 1 sudu Shaklee Energizing Soy Protein). Ini penting kerana protein digunakan untuk membina otot dan ototlah yang menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori.

Satu perkara yang anda harus tahu juga ialah makanan yang kaya dengan protein juga boleh menahan kelaparan yang mana boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan. Tidak lupa juga kepada Leucine iaitu nutrisi penting di dalam cinch untuk keperluan tubuh kita.

9 RAHSIA CINCH SHAKE untuk wanita kekal langsing

Suplemen yang sesuai membantu tubuh anda kekal langsingweight



  • Indeks glisemik - 22; sesuai untuk penghidap kencing manis
  • Dengan cinch Pro, campuran eksklusif protin dipertingkatkan dengan leucine - asid amino
  • Powered by leucine untuk memelihara otot semasa anda menurunkan berat badan
  • 24 gram protin setiap hidangan untuk membantu anda berasa puas dan kenyang
  • Tinggi kandungan serat - 6gm serat setiap hidangan
  • Glycemic yang rendah untuk mengekalkan tahap gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
  • Memberikan 35% atau lebih Nilai Harian kepada 21 vitamin dan mineral penting
  • Penggunaan soya bebas GMO
  • Tiada perasa tiruan, warna atau pemanis. 'Part' ini memang kita kena ambil tahu sebab ia sangat penting ke atas tubuh kita.
Jom kita hayati kata-kata daripada Dr. Paula Baillie-Hamilton, MD, PHD ( A leading expert in human metabolism)

"The Shaklee Weight Management Programme addresses the issues I've raised through my research. It truly works and I believe it's going to change our approach to weight management forever"

Mahu pencuci mulut untuk slim yang menyegarkan tanpa memberi kesan kepada tubuh badan anda? Boleh hubungi saya untuk konsultasi percuma.

Salam sayang,
Azu Naurah
012 6705753
azunaurah@gmail.com



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel