Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Sunday 15 March 2015

Cinta dan Pengorbanan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Tajuk paling hangat apabila bercakap tentang hubungan suami dan isteri. Apa yang paling penting untuk saya kongsikan di sini adalah berkaitan dengan hubungan suami isteri yang semakin berkurang dan hambar hari demi hari.

Sesungguhnya cinta itu memerlukan pengorbanan sama ada pengorbanan dari sudut hati dan perasaan, masa, tenaga, belaian jiwa dan sebagainya. Sebagai pasangan yang sudah diijab kabulkan, pastinya anda inginkan kebahagiaan dan kesejahteraan di dalam rumahtangga bukan?



Saya yakin dan percaya bahawa semua pasangan inginkan yang terbaik untuk diri mereka. Untuk makluman anda semua, usah dibelenggu dengan rasa rendah diri dan rasa kerisauan yang berpanjangan hingga mengganggu hubungan baik antara suami dan isteri.

Justeru, saya menyarankan anda supaya perbanyakkan bertenang dan solat. Solat itu menjadi penghubung kepada kesejahteraan diri anda dan keluarga. Di samping itu terdapat juga cara untuk mengembalikan keharmonian rumahtangga anda yang bagaikan retak menanti belah. Perbaikilah dalaman anda dengan makanan tambahan yang In Shaa Allah mampu memberi kelegaan kepada tubuh anda yang sedang bergolak itu.

VITAMIN CINTA

Bagi yang masih tercari-cari vitamin yang mampu mengembalikan seri di wajah anda suami isteri, saya cadangkan anda untuk mengambil SET VITAMIN CINTA. Ianya mampu memulihkan dalaman anda yang sedang bergolak dan mampu membuatkan anda tersenyum gembira di samping pasangan tercinta.


Vitamin-vitamin tersebut adalah Vivix, ESP, B Complex, Alfalfa, Vitamin E dan Zinc. Niatkan untuk memulihkan keadaan anda dan pasangan, In Shaa Allah ianya dapat membantu meringankan bebanan masalah anda.




Cubalah hari ini dan dapatkan konsultasi PERCUMA dengan setiap pembelian bersama saya. Saya akan berikan khidmat konsultasi berdasarkan ilmu dan pengalaman yang ada. Semua ini akan saya berikan kepada anda dengan cara yang terbaik demi kesejahteraan keluarga anda.

Ingatlah bahawa tiada masalah yang tidak dapat diselesaikan, cuma bagaimana cara kita untuk memilih jalan yang terbaik bagi menjaga hati kedua-dua belah pihak itu adalah yang paling utama.

Salam sayang,
Azu Naurah
012 6705753






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel