Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Sunday 15 March 2015

Suami Makin Sayang

Assalamualaikum semua. Selamat pagi buat anda yang masih menyayangi diri sendiri dan insan tersayang. Kita sebut 'sayang' saja hari ini ok...hehe.

Sebenarnya ada perkongsian menarik buat anda semua tentang 'sayang'. Apa hakikat sayang ini yang sebenar?. Ya, kita mengambil berat dan ambil tahu akan setiap perkara yang dilakukan oleh orang lain dengan rasa penuh cinta ingin menjaga mereka sebaik-baiknya.



Buat para isteri, tentu sekali anda amat menghargai dan menyayangi seorang insan yang bergelar suami dan anak-anak. Tanpa mereka, dirimu pasti akan sepi walau kalian cuba untuk menyembunyikannya.

Berbalik kepada isu sayang tadi, saya ingin bertanya kepada para suami dan juga isteri. Apakah penghargaan yang kalian pernah berikan buat pasangan masing-masing hingga kalian berdua hanya dapat dipisahkan oleh takdir Yang Maha Esa? Sila jawab sendiri dengan jujur dalam hati ya...

Pernahkah kalian terfikir bagaimana untuk memuaskan hati pasangan masing-masing? Jawapannya tentu pernah bukan? Untuk itu saya menyeru kepada semua pasangan agar meneliti setiap pengambilan makanan yang hadir ke dalam perut anda. Dari manakah sumbernya? Adakah ianya benar-benar selamat dan menyihatkan anda supaya kasih sayang anda kekal berpanjangan?



Wahai para isteri, mesti anda semua ingin berikan kasih sayang terbaik buat suami kan? Saya sekadar ingin membantu agar kita semua menjadi insan penyayang sekaligus disayangi oleh suami tercinta. Maklumlah, tugas kita sentiasa berjalan tanpa cuti. Nak tak nak kena jaga dalaman dan juga luaran.

Inilah masanya kita nak menghargai kasih sayang suami pada kita. Jaga dalaman dan luaran dengan cara yang betul dan terbaik. In Shaa Allah, anda pasti teruja. Ramai yang dah cuba dan BERJAYA. Kalau nak tahu anda boleh mencuba hari ini. Anda boleh dapatkan konsultasi percuma bersama saya tapi ada syaratnnya. Nak tau??

Syaratnya ialah anda kena yakin bahawa anda berubah bukan kerana siapa-siapa tetapi ingin berubah untuk si dia demi mendapat keredhaan Allah. Anda kena ingat, taat Allah, taat suami, taat ibu bapa, In Shaa Allah ke syurgalah kita nanti.

Pesanan saya buat anda para isteri yang dikasihi, badan kita tidak boleh ditukar ganti. Inilah kurniaan Allah dari dahulu hingga kini. Manfaatkan masa yang ada selagi anda boleh berbakti. Jika anda benar-benar yakin saya mampu untuk membantu anda, anda boleh hubungi saya secara personal.



Salam ukhuwah,

Azu Naurah
012 6705753
azunaurah@gmail.com








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel