Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Tuesday 10 March 2015

RAHSIA KECANTIKAN

Selamat sejahtera semua. Perkongsian yang menarik ini akan saya perturunkan kepada anda semua. Nak tahu?

Hahaha.....Supprise!!

Ok, selama ni kita memang dah makan VITAMIN C, VITALEA, B COMPLEX dan minum ESP. Bagi sesiapa yang belum pernah cuba 4 benda 'best' ni, haaaa...cepat-cepatlah 'grab' sekarang. UNTUNG TAU!

Apa yang sebenarnya saya nak bagi tahu di sini adalah setiap vitamin yang kita ambil ini ada dos-dosnya yang tertentu. Jika terkurang kita ambil, maka kesannya juga kurang, tapi bila kita ambil dalam kuantiti dos yang sangat menepati maka hasilnya memang SUPERB!

AWAS!...jika anda terlebih dos sekalipun atau tersilap ambil vitamin ( jenama Shaklee sahaja ), anda tidak akan mendapat kesan yang buruk. Ini kerana produk Shaklee adalah selamat dan berkesan untuk digunakan atau dimakan.

Untuk mendapatkan kesan yang terbaik, saya cadangkan anda mengambil set lengkap ini mengikut dos yang ditetapkan.

Langkah-langkah untuk menjaga kecantikan sedia ada yang Allah kurniakan mudah saja:

1. Minum ESP diawal pagi sebanyak 3 sudu besar sekali minum. Kemudian 3 sudu besar lagi sebelum tidur. Maksimum 9 sudu, tetapi 6 sudu setiap hari sudah mencukupi. Tengoklah nanti, pastinya kulit anda akan lebih halus, mulus dan GEBU.



Sudah setahun saya amalkannya. Hasilnya sangat 'superb!'. Memang terbaik. Bayangkan anda sudah mengambilnya bertahun-tahun, FUHH...memang cun habis!

2. Ambil Vitamin C sebanyak 6 biji dalam masa 1 hari. Tetapi ingat!, sebaik-baiknya telan 2 biji terlebih dahulu sekali makan pada waktu pagi selepas sarapan, 2 biji lagi pada waktu tengahari selepas makan dan 2 biji lagi pada waktu petang atau malam.



Kenapa saya membuat pembahagian ini? Sebenarnya, ia untuk penyerapan yang terbaik kerana vitamin C ini akan terurai melalui air kencing. Jadi, sangat rugi jika kita makan sekaligus. Ingat! semua ni kena ada ilmu tau.

3. Vitalea pula sangat berkesan untuk mendapatkan kulit yang cantik. Kalau dulu selalu picit-picit 'black head' kat hidung tu tapi jika anda amalkan Vitalea, semua itu anda tidak perlu lakukan lagi. Jika ada pun, ia sangat sedikit berbanding jika anda tidak mengambil apa-apa makanan tambahan.



Dos yang sangat efektif adalah sebanyak 4 biji sehari. Saya cadangkan anda ambil 2 biji sekali makan untuk 2 kali sehari. Vitalea sangat mudah larut dan meresap dalam badan walaupun pada zahirnya kita nampak pil ini agak besar. Tak perlu takut kerana ia dijamin selamat dan berkesan.

4. B Complex pula merupakan pelengkap bagi set kesihatan optimum termasuklah juga untuk set kecantikan. Pil ini bukan sahaja sangat sesuai untuk ibu-ibu mengandung malah sangat sesuai untuk kita semua. Tekanan hanya akan memburukkan keadaan. Saya cadangkan anda supaya mengambil B Complex ini sebanyak 4 biji sehari dengan 2 kali pengambilan.


In shaa Allah, anda akan berasa tenang, kurang 'stress' dan 'mood' baik punya. Sebab itulah untuk menjaga kecantikan dalaman dan luaran kita sangat perlukan B complex. Apabila 'mood' baik, mudah untuk kita sentiasa menjaga senyuman dan diri kita akan betul-betul berada dalam keadaan terapi minda yang sangat selesa. Haaa...barulah semua cas-cas positif senang melekat pada kita.

Itulah serba sedikit 4 cara mudah untuk kita semua melengkapkan keperluan nutrisi tubuh kita dengan lebih baik dan berkesan.

Saya akan kongsikan lagi bagaimana 4 jenis makanan tambahan ini akan lebih cepat MERESAP dan BERKESAN pada diri anda.

Tungguuuuuu...

Sekiranya anda ingin mendapatkan set kecantikan ini bersama konsultasi PERCUMA, sila hubungi saya pada bila-bila masa.

Salam ukhuwah,

Azu Naurah
012 6705753






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel