Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Sunday 8 March 2015

Mencari Kebaikan ESP

Assalamualaikum semua. Selamat bercuti hujung minggu. Seronoknya hari ini sampai menaip pun rasa teruja. Al-maklumlah, sebentar tadi baru terima order dari customer setia yang mahukan Energizing Soy Protein atau namanya yang paling popular ialah ESP.



Wow!!! sangat special bunyinya kan?

Selepas order, customer saya tanya. Apakah kebaikan dan manfaat lain ESP ni selain untuk tenaga?
Ermm...soalan terbaik ni tau!

Baik, saya suka ulang banyak kali manfaat yang bakal kita perolehi daripada ESP ni. Bukan apa, kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO" (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.

Paling penting, setiap 850g (satu tin ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.



Kini tiba masa yang ditunggu-tunggu. Kalau nak tahu, disebabkan kelebihan ESP inilah ramai customer datang untuk membuat 'repeat order'. Seronok ke seronok?

KEISTIMEWAAN ESP

* Awet Muda: Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

* Baik untuk Hormon: Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

* Baik untuk Prostat: Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.

* Kulit Remaja: Meransang semula pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

* Pembekal Tenaga: Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.

* Membaiki Pigmentasi: Membaiki masalah masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.



* Membaiki Memori: Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

Saya yakin anda pasti teruja, kan?

Jika tadi kita sudah mengetahui kelebihan yang terdapat pada ESP, jadi mari kita perhatikan kesan kekurangan protein dan apakah kepentingannya.

Untuk pengetahuan anda semua, protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi. Maka, setiap organ kita memerlukan protein.

Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon, dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ sehingga boleh membawa kepada kematian.




Nah, betapa pentingnya ESP dalam membekalkan sumber tenaga kepada kita, bukan?

Sebab itulah saya jatuh CINTA dengannya dan stok ESP wajib berada di rumah saya. Rasanya?
Ermmm....sungguh enak tidak terkata. Rasailah dan cubalah hari ini. Pastinya anda akan mendapat kesan TERBAIK setelah selesai satu tin ESP.

Dengan setiap pembelian ESP bersama saya, anda bakal mendapat keistimewaan yang berganda!

Azu Naurah,
012 6705753
azunaurah@gmail.com








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel