Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Tuesday 21 October 2014

Cara Untuk Menjadi Ahli Shaklee

Alhamdulillah, saya yakin ramai di luar sana yang tertanya-tanya dan sering berusaha untuk dapatkan bagaimana untuk menjadi ahli Shaklee yang berjaya bersama mentor yang terbaik serta dapat membimbing anda untuk terus maju ke hadapan.

Berdasarkan pengalaman saya sendiri, saya mengambil masa selama 3 bulan untuk membuat keputusan menjadi ahli Shaklee dan serius berbisnes. Saya suka untung, jadi saya jadi ahli Shaklee secara FREE MEMBERSHIP....haaa...nak tahu bagaimana? Saya akan tunjukkan cara satu persatu kepada anda.


Di sini saya kongsikan bersama anda cara untuk mendaftarnya dan mudah-mudahan ia dapat merubah hidup anda sekeluarga dan dapat membantu ramai lagi insan lain di luar sana yang perlukan pertolongan.

Apa yang saya dapat sebelum dan setelah menjadi Ahli Shaklee?



1. SIHAT DAN CANTIK

Setiap hari anda ambil suplemen Shaklee secara konsisten, InsyaAllah  hasilnya memang terbaik. Saya tak berani cakap kalau saya tak rasa sendiri. Produk Shaklee memang terbaik. Memang banyak perbezaan sebelum dan selepas mengambil suplemen Shaklee.

Sebelum mengambil suplemen Shaklee, resdung saya boleh dikatakan menjadi-jadi setelah makan makanan 'seafood'. Mana nak tahan, kadang-kadang rasa teringin yang amat sangat. Maka terlebihlah makan benda alah ni...hahaha. Lepas tu tengok sajalah jerawat naik banyak di pipiku yang cun itu.

Selepas mengambil set resdung Shaklee iaitu alfalfa, vitamin C, B complex dan ESP saya mengalami 'healing krisis' atau krisis pemulihan. Dalam masa dua minggu lebih saya terpaksa menahan selsema yang panjang sebelum ia pulih sepenuhnya. Alhamdulillah, kini jerawat saya hanya tumbuh apabila tiba 'musim' datang bulan saja....:)




2. BELI PRODUK SHAKLEE DENGAN HARGA AHLI

Setelah mendaftar untuk jadi ahli, tentulah anda lebih special berbanding dengan orang yang belum mendaftar jadi ahli. Tentulah ada keistimewaannya. Harga ahli dan harga jualan runcit memang banyak bezanya. 15% - 20%....Wow! Banyak tu...

Sekiranya Shaklee membuat sesuatu PROMOSI, andalah orang yang paling bertuah dan UNTUNG. Kenapa saya kata begitu? Kerana anda berpeluang untuk mendapatkannya dengan harga PROMOSI. Nak tahu bagaimana? Kenalah daftar dulu...


3. KUMPUL POINT DAN DAPAT BONUS BULANAN

Anda anda JUSCO card? BONUSLINK card? TESCO card? MYDIN card? Pasti semua dah biasa dengan konsep kad tu kan? Pergi shopping, beli barang dan kumpul point. Isi minyak pun pakai point sekarang ni. Bila dah cukup point boleh redeem hadiah atau voucher. Haaa...Macam tu juga sistem Shaklee, lebih kurang sama.

Dalam sistem Shaklee, point tu kita sebut UV. Bila cukup 150UV paling minima, kita akan dapat CASH BACK. Apa itu Cash Back? Shaklee akan masukkan duit cash ke dalam akaun bank kita hasil UV yang terkumpul untuk bulan semasa. Itulah yang dinamakan BONUS. BEST ke BEST? Kalau nak cerita pasal BONUS, 3 hari 3 malam takkan habis. Banyak lagi rahsia untuk jadi KAYA dan BERJAYA dengan Shaklee.


4. TAK PERLU MODAL YANG BESAR

Hanya perlu modal RM65 sahaja. Biar betul modal tak  sampai RM100? RM65 adalah yuran keahlian Shaklee seumur hidup tambah RM10 untuk kos pos. Sangat murah. Bukan semata-mata yuran ya sahabat-sahabat, nanti akan dapat sebuah BEG KECIL yang mengandungi STARTER KIT SHAKLEE.

Pelbagai info dalam beg tersebut, rahsia jana pendapatan, panduan produk, senarai harga dan majalah Shaklee yang memaparkan banyak kejayaan Shaklee. Shaklee juga menawarkan KEAHLIAN PERCUMA jika cukup syarat-syaratnya. Jika dapat membuat pembelian lebih  kurang RM670 bersamaan 200UV, anda tidak perlu bayar yuran keahlian RM65. Jika anda rasa RM670 tu banyak sangat, anda boleh tanya keluarga atau kawan-kawan yang hendak membeli produk Shaklee, kumpul banyak-banyak, order sekali dan anda akan dapat keahlian percuma. Semuanya mudah...kan?

Saya adalah di antara ramai insan di luar sana yang join Shaklee secara Free Membership. Sebab itu saya katakan tadi, saya nak UNTUNG dan FREE...hahaha...semua orang nak kan.

Masa tu saya diberikan senarai produk-produk Shaklee dan kiraan point atau UV untuk setiap satu barang. Saya tak tahu pun lagi apa kebaikan setiap satu produk-produk tersebut, tetapi disebabkan keinginan yang tinggi untuk BERBISNES maka saya pilih saja ikut suka. Saya pun dah lupa vitamin apa yang saya ambil cuma yang saya ingat, ada untuk kanak-kanak dan dewasa.

Maklumlah, saya nak sihat bersama keluarga. Jadi sudah semestinya saya pilih yang terbaik untuk kesihatan keluarga saya.



5. TIADA YURAN TAHUNAN

Shaklee Tiada Yuran Tahunan. Maksudnya hanya perlu keluar duit RM65 sahaja semasa mula-mula nak jadi ahli. Dapat KEAHLIAN SEUMUR HIDUP. Semua orang nak kan? Tak perlu nak 'renew' atau perbaharui kad keahlian. Sangat mudah dan berbaloi jadi ahli Shaklee.



6. HARGA LAGI RENDAH DARI HARGA AHLI

Ada LESS lagi ke? WOW!! Harga ahli dah cukup murah dan jimat, dapat LESS lagi. Shaklee akan buat PROMOSI PRODUK BULANAN untuk ahli sahaja. BUKAN AHLI TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI JUAL DENGAN HARGA AHLI ATAU RENDAH DARI HARGA AHLI.

Nak tahu lanjut, saya akan masukkan anda ke dalam grup coaching Shaklee yang hebat. Dari situ anda akan faham caranya.


7. TIDAK PERLU MANTAIN POINT

Tidak perlu untuk maintain point sekiranya anda menjadi ahli untuk membeli produk bagi kegunaan sendiri. Melainkan anda mahu menjalankan bisnes Shaklee, anda perlu mendapatkan points tertentu dan maintain points tertentu sebagaimana disyaratkan oleh Shaklee untuk mendapatkan bonus bulanan. Tapi jika untuk guna sendiri atau kongsi dengan keluarga atau rakan-rakan, anda tidak perlu risau untuk maintain points atau membuat pembelian secara minimum.

Nak tahu cara dapatkan BONUS dan boleh jana pendapatan? Jom baca cara seterusnya pula...


8. JANA PENDAPATAN SEHINGGA 3-6 ANGKA SEBULAN

Betul ke boleh dapat bonus sampai 6 angka? Ramai yang tak percaya, tapi ini  kisah benar bukan rekaan. Anda WAJIB percaya sebab sudah ramai contoh jutawan muslimah hasil pendapatan daripada Shaklee. Sebulan anda boleh capai bonus beribu-ribu ringgit apabila serius untuk berbisnes dengan Shaklee.

Konsep Shaklee amat mudah, patuh syariah dan bukannya asyik keluar nak cari prospek. Ramai surirumah yang berjaya dengan Shaklee malah golongan profesional pun turut berjaya sehingga dapat bonus 4-6 angka. Semua ada caranya, asalkan anda ada keinginan dan kesungguhan pasti ia membuahkan hasil. Percaya sebelum Berjaya!

Bukan itu sahaja, Shaklee menawarkan CASH (komisyen & bonus), Insentive CAR BONUS (insentif kereta) dan CONVENTION (percutian tempatan dan antarabangsa dengan layanan 5 star serta UMRAH bagi Muslim). Semuanya boleh dipelajari dengan mudah mengikut langkah-langkah yang akan ditunjuk ajar oleh leader anda. Ingat ya, leader bukan bos.

RAHSIA nak tahu cara jana duit bersama Shaklee adalah dengan REGISTER BERSAMA SAYA. Register bersama orang lain semestinya tidak sama. Pilihan di tangan anda, buatlah solat istikharah terlebih dahulu kerana itu adalah jalan yang terbaik.


9. RAMAI KAWAN YANG POSITIF

Ramai yang cakap, kalau saya tak jadi ahli Shaklee, saya tetap ramai kawan. Ya..betul..Tapi jika anda join team kami, In Shaa Allah anda akan dikelilingi oleh semua kawan-kawan yang positif. Anda akan tertarik oleh magnet POSITIF yang begitu kuat. Negatif dah lari jauh-jauh. Terlalu banyak ilmu yang dikongsi oleh kawan-kawan yang positif dari pelbagai bidang, profesion dan sambil-sambil tu dapat perbaiki diri secara dalaman dan luaran.

Sungguh anda rasai perubahan yang bakal berlaku kepada diri sekiranya anda menerimanya dengan hati terbuka dan berlapang dada.



10. MENTOR YANG BAIK DAN SENTIASA MEMBANTU

Sebenarnya, team Jutawan Muslimah kami memang banyak membantu. Saya datang dengan 'gelas kosong'. Saya ikut rapat-rapat Mentor yang telah berjaya. Mentor banyak bagi semangat dan tak lokek ilmu. Tak pandai nak bisnes? Buang terus perkataan TAK. Yakin boleh. Saya akan membantu anda dan kita sama-sama berkongsi ilmu. PERCAYA SEBELUM BERJAYA.



11. COACHING PERCUMA

Jangan terlalu memikirkan masalah TIDAK PANDAI. MALU atau apa-apa lagi perkara yang negatif dan tidak kena pada tempatnya. Kami akan memberi anda ACCESS ke dalam Group FB tertutup untuk bisnes kami, yang mana hanya ahli sahaja boleh masuk ke group ini.

Dalam team saya, anda akan didedah dan diajar CARA MARKETING ONLINE, TIPS BERJAYA DALAM BISNES ONLINE, INFO DAN CARA PENGAMBILAN PRODUK, INFO TEKNIKAL DALAM MENGENDALIKAN BLOG, FB serta banyak lagi. Semua online. Bahan-bahan visual dan teknikal untuk digunakan bagi tujuan promosi disediakan juga untuk anda. Pastikan anda menyertai kami untuk menjana pendapatan yang anda idamkan. Anda juga berpeluang untuk menambah ilmu dengan menghadiri Bengkel Nutrisi Shaklee bagi meningkatkan ilmu BIZ SHAKLEE.


12. ILMU DUNIA DAN AKHIRAT SERTA KETENANGAN

Kenapa join team kami dapat ilmu akhirat? Kalau tak join, tak dapat ke ilmu tu? Anda boleh berguru dengan sesiapa sahaja. Tiada siapa yang melarang, ilmu dimana-mana. Tapi bila bergerak sendiri, adakah anda dapat konsisten dalam mempelajari ilmu tersebut? Konsep kami, BACK TO BASIC.

Ingat! Hanya Allah yang memberi rezeki, bukan Shaklee, bukan mentor, bukan semuanya. Shaklee sebagai asbab sahaja. Apa yang penting USAHA, DOA & TAWAKAL. Insya Allah, team kami sentiasa membantu anda mendekatkan diri kepada Nya. Amalan-amalan sunat, zikir, doa dan banyak lagi ilmu yang dikongsi untuk membasuh kolam jiwa yang selama ini terlalu banyak keladaknya. Kita sama-sama berkongsi. In Shaa Allah, dari situlah ketenangan akan hadir.



13. BISNES SHAKLEE TIDAK WAJIB KELUAR RUMAH

Bisnes Shaklee amat mudah, sangat sesuai untuk surirumah mahupun yang sudah bekerjaya tetap macam saya. Anda tidak perlu bersesak-sesak ke pejabat pos ataupun ke branch Shaklee untuk membeli dan menghantar produk.


Hanya perlu klik-klik, yang penting anda perlu ada gadget (telefon smart, laptop dan sebagainya) serta paling penting ada rangkaian intenet. Saya rasa, majoriti daripada kita mempunyai smart phone. Zaman dah moden. Nak beli produk hanya perlu online sahaja. Order online, proses pos pun HQ yang akan uruskan. Semua di hujung jari anda. MUDAH kan?



BAGAIMANA NAK DAFTAR KEAHLIAN SHAKLEE BERSAMA SAYA?
(ZURINA BINTI SARLAN - ID :1095441)

Ada 2 cara nak daftar ahli, dengan yuran RM65 atau secara PERCUMA.


1. Anda boleh daftar dengan RM65 sahaja tanpa apa-apa pembelian.


2. Anda boleh kumpul order rakan-rakan dan family yang nak beli produk Shaklee sehingga 200UV dan seterusnya mendapat keahlian PERCUMA. Tak perlu dah bayar RM65.


APA KELEBIHAN BERDAFTAR DENGAN SAYA?


1. Sebab saya ada RAHSIA dapat Bonus ribu-ribu dengan Shaklee tanpa keluar rumah.


2. Sebab saya ada RAHSIA bagaimana boleh berjaya tanpa tayang Kereta Mewah dan Barang Branded untuk tunjuk kejayaan dalam bisnes.


3. Saya ada GROUP coaching paling best yang boleh PUSH anda bukan sahaja kenal kekayaan melalui banyak duit semata-mata tetapi kepuasan membantu orang lain untuk kekayaan dan kejayaan di dunia dan akhirat.


Anda sukakan CABARAN berbisnes dan punyai HATI CEKAL dan JIWA KENTAL?
Anda memang ada harapan jana pendapatan RIBU-RIBU dengan kami. Saya sedia  membantu!
In Shaa Allah...


Maklumat Lanjut, Sila Hubungi :
Azu Naurah
012 6705753
SMS/Whatsapp/Line/Telegram/FB Mesengger

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel