Set Kesihatan Optimum Shaklee

Set Kesihatan Optimum Shaklee membantu anda untuk menjalankan tugas harian dengan lebih aktif dan berkualiti. Jagalah kesihatan anda hari ini untuk menjamin masa depan yang bahagia.

Set Menyusu Shaklee

Menyusukan bayi memang saat yang indah. Tanda kasih sayang ibu dan anak. Hinggakan Allah s.w.t ada menyebut tentang penyusuan badan di dalam al quran. Dapatkan set penyusuan lengkap Shaklee.

Set Kurus Shaklee

Set Slim Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ibu-ibu menyusu juga boleh mengambil set kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Set kurus Shaklee bukan saja menolong menurunkan berat badan malah menambahkan susu badan.

Set Kesihatan Kanak - Kanak

Set kesihatan kanak-kanak membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak, kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

Set Kecantikan & Rawatan Kulit

Set kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. Set ini khas untuk menyelesaikan masalah pada wajah samada kulit normal atau bermasalah. Terbahagi kepada dua iaitu NutriWhite & Enfuselle.

Wednesday 1 October 2014

Sistem Penghadaman

Assalamualaikum sahabat-sahabat semua. Petang ini saya akan bincangkan tentang sistem penghadaman. Kadang-kadang kita kurang ambil kisah dengan perut kita, kerana perut merupakan tempat utama kita mendapat penyakit.

Mencegah lebih baik daripada merawat. Sedar atau tidak kita sering membaca kata-kata ini, tetapi sejauhmana kita amalkan pemakanan dan gaya hidup sihat? Fikir-fikir dan renung-renungkanlah demi kebaikan bersama.

Sistem penghadaman yang baik adalah asas kepada tubuh yang sihat. Sembelit, mulut berbau, mengidam makanan, perut berangin dan kembung adalah masalah penghadaman yang biasa dialami oleh kebanyakan orang. Sistem penghadaman yang tidak sihat mengakibatkan:
  • Penambahan berat badan
  • Masalah gastrik
  • Perut buncit
  • Kanser usus
  • Masalah penghadaman
  • Sistem imun yang lemah
Bercakap tentang perut buncit, saya yakin ramai di kalangan wanita dan lelaki di luar sana yang mengalami masalah ini. Malu memang malu tapi kita masih boleh ubah cara pengambilan makanan kita untuk tampil sihat dan bertenaga.

Set Penghadaman Shaklee dapat membantu meningkatkan kesihatan sistem penghadaman untuk kekal sihat. Di antara kebaikan-kebaikan yang akan diperolehi ialah:

  • Melegakan sembelit
  • Meningkatkan kesihatan sistem penghadaman
  • Menyokong kesihatan usus
  • Membantu menyahtoksin badan
  • Membantu mengurangkan berat badan
  • Melegakan perut yang tidak selesa
Apakah Vitamin yang sesuai di ambil untuk menyelesaikan masalah ini?
Saya cadangkan, anda ambil:

1. Peppermint-Ginger Plus
2. ESP Soy Protein Isolate Powder
3. Alfalfa Complex
4. Herblax

Seandainya anda sudi untuk saya bantu, hubungi saya seperti di talian yang tertera. 
Keluarga sihat, hidup sejahtera!!

Azu Naurah
0126705753
azunaurah@gmail.com













1 comment:

  1. memang penyahtoksin dari perut tu sangat penting sebab bila perut sihat, badan akan sihat:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Business Related about Shaklee

Oprah Dedicates Her To Shaklee

Shaklee US Tidak Sumbang Israel